تــا فصــــــــل ـ حــق ✔

تــا فصــــــــل ـ حــق ✔

زمانہ بر سر جنگ است یا علـے مـددے / مـدد زغیر تو ننگ است یا علـے مـددے
تــا فصــــــــل ـ حــق ✔

تــا فصــــــــل ـ حــق ✔

زمانہ بر سر جنگ است یا علـے مـددے / مـدد زغیر تو ننگ است یا علـے مـددے

یه فوق شاهکار از حمید علیمی

   بانوے آـــمونے / آیه ᓄـهربونے

 ┘◄ لطـᓅـا، روی ادامه مطلب کلیکــ بفرماید.

 

  برای دانلود روی اشهد اטּ علی ولی الله ڪلیڪ ڪن!  


#همه این عالم هستی به خاطر وجود نازنین حضرت زهرا(س) است. #مقام حضرت زهرا(س) آن قدر بالاست که خدای متعال خلق عالم، پیامبر و امیرالمومنین را به خلق حضرت زهرا(س) نسبت می‌دهد.

#انسان کامل، معصوم و نقطه ثقل همه زیبایی‌ها، خوبی‌ها و کمال انسانی حضرت زهرا(س) است. خداوند متعال خطاب به پیامبر عزیز ما می‌فرماید، اگر تو نبودی این عالم را خلق نمی‌کردم. یعنی همۀ عالم به خاطر وجود نورانی پیامبر عزیز اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) است. بعد می‌فرماید اگر قرار نبود که حضرت علی(ع) خلق شود خود پیامبر را هم خلق نمی‌کردم.

#اگر امیرالمومنین(ع) نبود، اساس#رسالت، #نبوت و مأموریت پیامبر عزیز عقیم و بی‌حاصل بود. بعد می‌فرماید اگر خلق حضرت زهرا(س) در برنامۀ عالم نبود، شما دو بزرگوار را هم خلق نمی‌کردم.

همۀ حرکت پیامبر و امیرالمؤمنین ادامه، تضمین و کانون اصلی آن زلال حقیقت و کمالش در وجود نورانی حضرت زهرا(س) و در ائمۀ معصومین است. همه خوبی‌ها نعمت‌ها، رحمت‌ها، کمالات که در عالم جاری می‌شود، همه به خاطر وجود نورانی حضرت زهرا(س) است.

او انسان و #الگوی کامل، #تجلی جمال و همۀ #اسماء خدا است و الگویی کامل برای همه انسان‌ها در طول تاریخ است. او کانون محبت، ایثار و فداکاری است.

یک زن جوان، #۱۸ سال در این عالم مادی زندگی کرده است یک خط نورانی یک راه روشن و یک مکتبی را پایه‌گذاری کرده است که تنها مکتب و راه برای سعادت و کمال انسان‌ها و رسیدن به قله‌های سعادت است.

دشمنی، #دشمنان بشریت با #حضرت زهرا اطهر(س) برای آن است که وجود حضرت زهرا(س) معیار و شاخص است. راه حق را از راه باطل معین می‌کند. مسیر را نشان می‌دهد. هرکجا که حضرت زهرا ایستاده است آنجا #جبهه حق است و هر کس در مقابل حضرت زهرا است او در جبهه باطل است.

یک زن جوان همه زندگی‌اش سرشار از #فداکاری، #مجاهدت، #حکمت، #عظمت و #بزرگواری است. اگر روزی بنا باشد همۀ ابنای بشر را صف‌بندی کنند، قطعا شاخص و معیار این صف‌بندی #عشق به حضرت زهرا(س) و آل او و فرزندانش است.

#دکتر محمود احمدی نژاد۲۳/۲/۹۱

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید.

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

فقط در چند دقیقه لینک وبلاگ خود را ثبت کنید

با تشکر فراوان

علیکم سلام ،نظر لطفتونه ان شاء الله از لطفتون ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد